ارتودنسی دندان

لیستی از سوالات شما و پاسخ های آن
آیا درمان به وسیله ی ارتودنسی درد آور است؟
24 آذر 98
ناشناس :
آیا درمان به وسیله ی ارتودنسی درد آور است؟
پاسخ :
خیلی کم، در دو سه روز اول ارتودنسی و جلساتی که تنظیم مجدد انجام می شود ممکن است بیمار کمی درد داشته باشد که این دردها خود به خود از بین می رود.درد ارتودنسی در مقابل دردهای دیگر مثل کشیدن دندان ، عصب کشی و … بسیار ناچیز است.در هر حال بیمار می تواند در روز های اول از مسکن های خفیف نیز استفاده کند.
24 آذر 98
ناشناس :
چه سنی برای شروع ارتودنسی مناسب است ؟
پاسخ :
امروزه ارتودنسی فقط مخصوص کودکان نمی باشد بلکه در سنین بالا نیز به شرط سالم بودن لثه ها امکان ارتودنسی وجود دارد اما به طور کلی بهترین سن برای درمان ارتودنسی زمانی است همه دندان های شیری افتاده باشد و دندان های دائمی جایگزین آن شده باشد و از طرف دیگر فک ها به طور کامل رشد نکرده باشند که بتوان از رشد فک ها نیز برای درمان ارتودنسی استفاده کرد که به طور معمول این سن بین 12 تا 25 سال می باشد.

WeCreativez WhatsApp Support
از ما بپرسید!
سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟